Ny vits: Da tre fiskere møtte en havfrue

 

En vakker sommerdag var tre menn ute på fisketur da det plutselig dukket opp en havfrue. Hun tilbød dem ett ønske hver.

- Jeg ønsker meg dobbel IQ, sa den ene fiskeren.

Og havfruen sørget for at han fikk det. Til sin store overraskelse begynte han å resitere Shakespeare.

- Vær så snill og sørg for at IQ-en min tredobles, sa den andre fiskeren.

Havfruen gjorde som han ønsket, og med ett begynte han å løse matematiske problemer han ikke visste eksisterte en gang.

Den tredje fiskeren slo virkelig på stortromma.

- Jeg ønsker at du firedobler IQ-en min, sa han oppglødd.

- Er du sikker på det? Det vil forandre hele livet ditt, svarte havfruen.

- Ja, kjør på!

Så havfruen gjorde ham om til en kvinne.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Ørreten er glad i reker

Vinden blåste tørrflua inn mot myrkanten - så smalt det

Ikke lett å få den sværingen gjennom pilkehullet